torstai 26. helmikuuta 2015

THROWBACK...

Hei taas! Mä olen nyt hyvin ahkera ja teen taas postauksen. Nämä kuvat ovat siis _taas_ minun ja Hilman ottamia, ja kuvaus päivä taisi olla tiistai... Mä oon tosi huono kirjoittamaan mitään alkutekstejä, joten menkää katsomaan kuvia :DD










                                                      Huomatkaa taustalla kaunis ruskea puro :'DD




Tämä on _EHKÄ_ viimeinen postaus jossa näette Penelopen tuon näköisenä... Pari tilausta on pistetty tulemaan ;) Kommentit piristävät päivää! :)

                                                                  Elli & Penelope

8 kommenttia:

  1. Naws, tosi sulosia kuvia ja ihana neitonen :3 +penelopen vaatteet on aivan super söpöt >3<

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! nun

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voih neitisi on ihana ;ww; Suloisia kuvia !
    Letit näyttävät niin söpöiltä ja tää maisemakin on mahtava :3 Tykkäsin erityisesti noista kahesta viimeisimmästä kuvasta, Penelopen vaatteet ovat kauniin värikkäät ja kuusi takana tuo lisää väriä kuvaan <3 Liityin tähän mahtavaan blogiin nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou mai! Olin haljeta onnesta kun näin että se olit sä joka kommentoi <3 Ääk kiitos paljon! En vieläkään käsitä miten juurikin sinä voit alkaa blogini lukijaksi!

      Poista