perjantai 6. maaliskuuta 2015

DON'T WAKE ME UP! ♥

Hellou taas! Penelopen peruukki saapui eilen! Jihuu! Mutta te ette saa nyt nähdä sitä, vaan Alicea :D
Olen siis ollut tämänkin päivän kotona ja päätin kuvata pienen shootin Alicesta.
Sitten mun piti vielä sanoa siitä, että teitä lukijoita on yli 20, mutta silti vain kaksi on kysynyt kysymyksiä kysymyspostaukseen! :(( Joten nyt kaikki jotka lukevat tämän postauksen, menkää kysymään kysymyksiä tästä: http://pastelpullips.blogspot.fi/2015/03/20-lukijaa-kysymyspostaus.html




















Muistakaa käydä kysymässä kysymyksiä! Toivottavasti tykkäsit! <3 Anteeksi kuvien keltaisuus!

                                                                Elli, Alice & Into

5 kommenttia:

  1. Whäää, aivan ihania kuvia Alicesta *3* toka kuva on ehdottomasti mun lemppari :3 postaa taas pian ^^ pitääkin muuten paremmalla ajalla käydä kysymässä kysymyksiä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos! <3 Ja kysymykset ovat tervetulleita!

      Poista
  2. Awaws ihana Alice ;ww; mä rakastuin neljänteen kuvaan aivan totaalisesti. siinä nukke näyttää niin elävältä ja kaikissa kuvissa on kevyt tunnelma josta mä tykkään <3 mun mielestä värit näkyy hyvin, eikä yhtään keltaisina. oon ihastunut myöskin noihin Alicen peruukin väreihin *u* waws söpö koira :3 tää neiti on kyllä sellainen nukke joka näyttää yhtä täydelliseltä silmät auki tai suljettuina ~ toivottavasti kysymyksiä tulee lisää !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos! Hyvä jos kuvat eivät näytä keltaisilta! Alice ja Into kiittävät myös <33

      Poista
  3. Toi kuva mis on se koira ja Alice on ihan ylisöpö :3 <3

    VastaaPoista