torstai 13. elokuuta 2015

ANTEEKSI TAUOSTA!

Moikka! Hmm... Mistäs pitäisi aloittaa..
Juu eli pahoittelut tästä lähes kuukauden kestävästä postaustauosta! Nukeista mulla ei ole ollut taukoa! postauksen aloittaminen on aina ollut vaikeeta, joten aina sitä vaan hokee "huomenna sitten" :'D Tässä ajassa oon mm. tavannut Nean (@rozen_pullips) ja kuvannut muutenkin. Aloitetaan vaikka niistä Nean kanssa otetuista kuvista!

























                                                             En saanu pikku Esmestä hyvää kuvaa :(














 

                                                        Sitten vielä muut kuvat:



































En jaksanut muokata kuvia, mutta toivottavasti nämä kelpaa! Ensi postaukseen! :) ~ Elli

7 kommenttia:

  1. Ompas huojentavaa todeta että joku muukin on ollut epäaktiivinen. :'D Kivoja kuvia ja kauniita nukkeja! :3 Ja suloinen koiruus tuossa yhdessä kuvassa.♥

    > dandelion-doll.blogspot.fi
    > kesayonunelmia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oi mulla on ihana asento tuossa yhdessä kuvassa ���� Ihania kuvia ��

    VastaaPoista
  3. Kuvat oli tosi kivoja~♥ Miten sä saat ton taeyang Ethanin noin eläviin asentoihin? Mulla, no, se on vähän pökkelö.. :') Mutta siis ihanat nuksuttimet ja kauniit kuvat. :3

    pullipfriends.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. *Sekoaa*
    EI EI EI EI!!!!

    Eihän mulla mitään kritiikkiä ole, vaan siihen vaan kuinka upea joku voi olla. SIIS MITEN SÄ PYSTYT TOHON?!

    VastaaPoista