keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

♥♥♥

Moikka!

Mä en tiiä mistä mun pitäis alottaaa, mutta siis mä en oo tehnyt pitkään aikaan postauksia..
Kuvia mä oon ottanut jonkun verran mut en oo jaksanut muokata ja julkasta niitä :/
Mä en oo edes käynyt bloggerissa joten en oo lukenut tai kommentoinut muiden postauksiin, anteeks siitäkin :( Nyt mä oon alkanut saamaan nukkeintoa takasin ja päätin tehdä postauksen. Moni on lopettanut nukkeilun, se on ollut myös yksi syy mikä on laskenut mun motivaatiota.

Nyt mä lopetan valittamisen ja mennään tän päivän kuviin. Olin kesäloman alussa (kai) kuvaamassa mun kaverin hilman kanssa hänen uutta nukkeaan. Mulla oli mukana penelope ja keith.




























































                                                      Hilman pullip callie - Chelsea














En taaskaan muokannut kuvia, joten jos sulla on joku hyvä ilmainen kuvanmuokkaus ohjelma tietokoneelle, niin laita ihmeessä kommentteihin!

xo
Elli <3

1 kommentti:

  1. Ihanan kesäisiä kuvia! Herra on kyllä aikamoinen komistus!
    Itse käytän blogini kuvien muokkaamiseen Picmonkeytä, se on ilmainen netissä oleva kuvanmuokkasohjelma, joka on erittäin helppokäyttöinen! Olen käyttänyt sitä jo useamman vuoden ajan. ❤️

    VastaaPoista